مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 12:502022-11-15اجتماعي

راه تغییر رشته برای دانش آموزان کلاس دهمی باز است


رییس اداره آموزش فنی وحرفه ای و کاردانش اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: راه برای تغییر رشته دانش آموزان کلاس دهمی باز است و می توانند از رشته های نظری به رشته های فنی تغییر رشته بدهند.

- حامد شاهینی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به در برنامه بودن توسعه هنرستان ها، گفت: در فرآیند تغییر رشته دانش آموزان سخت گیری زیادی نمی کنیم و راه را برای تغییر رشته دانش آموزان باز گذاشته ایم.

وی بهترین زمان برای تغییر رشته دانش آموزان کلاس دهمی را قبل از اتمام پایه دهم عنوان کرد و افزود: تا قبل از این زمان امکان تغییر رشته این دانش آموزان به راحتی امکان پذیر است.

رییس اداره آموزش فنی وحرفه ای و کاردانش اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به در نظر گرفته شدن فرصتی برای تغییر رشته دانش آموزان کلاس دهمی در پایان سال تحصیلی، گفت: دانش آموزانی که تمایل به تغییر رشته داشته باشند، در یک بازه زمانی خاص که از سوی مشاورین مدارس به دانش آموزان اعلام می شود، می توانند پیگیر فرآیند تغییر رشته خود باشند.

شاهینی اضافه کرد: دانش آموزان متقاضی تغییر رشته به هنرستان ها در پایان کلاس دهم می توانند با شرکت در امتحانات مهارتی خاص رشته ای که دوست دارند، ادامه تحصیل در آن رشته را انتخاب کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه تغییر رشته برای دانش آموزان کلاس دهمی باز است

راه تغییر رشته برای دانش آموزان کلاس دهمی باز است